IOTA'yı sözde yapılan yatırımlar sayesinde elde tutuyorum açıkcası.
Ripple'yi de arkadaşın dediği gibi yakın zamanda ETH gibi görebiliriz diye aldım.
POE'de elimde hatırı sayılır sayıda var. Çok durgun şu anlık diyebilirim.
Benim favorilerim arasında şu an Binance (BNB) var, yakın zamanda 50 dolar seviyesini görür diye düşünüyorum.
Sizce bunların yükselmesinin başlıca sebepleri nedir.
IOTA yı bir türlü sevemiyorum
Hangi coini tercih ediyorsunuz.
Ripple 1 sene içerisinde 1000 $ 'lık bir değere sahip olacak bu burada kalsın
Diğer düşüncem ve mantıklı gelen yatırım ise TRX ve XML çok büyük patlamalar yaşanacak bu coinlerde..
POE hakkında düşünceniz nedir.