AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IOTA'yı sözde yapılan yatırımlar sayesinde elde tutuyorum açıkcası.

Ripple'yi de arkadaşın dediği gibi yakın zamanda ETH gibi görebiliriz diye aldım.

POE'de elimde hatırı sayılır sayıda var. Çok durgun şu anlık diyebilirim.

Benim favorilerim arasında şu an Binance (BNB) var, yakın zamanda 50 dolar seviyesini görür diye düşünüyorum.
Sizce bunların yükselmesinin başlıca sebepleri nedir.

baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IOTA yı bir türlü sevemiyorum
Hangi coini tercih ediyorsunuz.

TODOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ripple 1 sene içerisinde 1000 $ 'lık bir değere sahip olacak bu burada kalsın

Diğer düşüncem ve mantıklı gelen yatırım ise TRX ve XML çok büyük patlamalar yaşanacak bu coinlerde..
POE hakkında düşünceniz nedir.