Ilk mesajda takip edilen ve önerilen coinler sorulmuş. Konuyla ilgili birkaç mesaj var. Gerisi standart R10 polemikleri...
Ne ripple imiş arkadaş be! Bi' konuyu da ağız tadıyla takip edemez olduk. :/