• 04-01-2018, 11:31:17
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Rojhatx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes max 1 dolar diyorlardı bu değerlere gore üretim sayisi vs diye zirvaliyorlardi 3.82 $ şuan
    Sonuçta borsa bu, arz talebe göre yapılan hilelere göre tabi ki yükselecek. Fakat bu sene itibari ile bazı bankacılık işlemlerinde kullanılmaya başlanacağı söyleniyor. Eğer kullanılırsa direkt ripple kurucuları, değerinin düşmesi için çalışma yapar. Çünkü Swift olayını kendi üzerine çekmek demek her gün yapılan yüz binlerce aktarımdan komisyon almak demek.

    Kısacası, 3.82'ler gözünüzü çok boyamasın. Umarım sürekli artar ben de al satlar ile iyi kazandım Ripple'dan fakat uzun vadede düşünen arkadaşları uyarmak isterim. Diğer coinler, Ripple'dan daha fazla uzun vadede kazanç sağlayacaktır.
  • 04-01-2018, 11:33:37
    #29
    Bence okadar çıkmaz çıksada sert düşüş bekliyorum çünkü piyasadaki bulunan miktarı çok yüksek ve buradaki 10 dolar demek bitcoini le kafa kafaya bi piyasa değeri oluşuyor buda çok zor
  • 04-01-2018, 13:42:41
    #30
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.
    Yanlış düşünüyorsunuz. 140 milyar dolar hacime sahip bir para birimi swift işlemlerine yetmez. Bireysel yatırımcıları, pörtföye dahil olan şirketleri katmıyorum bile. Değeri en az 500-600 milyar dolar olmalı ki gerçekten de ülkelerin arasındaki alış-satışlar için vs. kullanılabilsin.
    Daha coinbaseye eklenmeden değeri 3.60, coinbaseye eklendiği zaman bir çok kişi kafasını taşlara vuracak burada.
  • 04-01-2018, 14:16:11
    #31
    coinbase haberi bekliyor herkes. orada satışa çıkarsa x2 olabilir deniliyor. ytd
  • 04-01-2018, 17:56:01
    #32
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.
    şimdi yurt dışına ne yollanıyor bunu iyi analiz etmek lazım dunya capında uluslararası bankaların ara açıkları ne akdar bilmek lazım sen 100 lira yolluyor gıbı dusunursen tabıkı 5 doları gecmez ama milyon dolarlık transferlerde 5 dolardan bilmem kaç ripple yollanması mantıklı gelmıyor tahminim 100 doların uzerınde
  • 04-01-2018, 18:35:09
    #33
    Ripple coin sistemlerinin içinde algoritması en kullanılabilir bir birim. Çok fazla konuşmaya gerek görmüyorum. Sadece şunu diyebilirim; 50 dolari bile gecebilecek potansiyele sahip.

    Çünkü altyapi + shift sistemine alternatif + bankalarin kullanıma baslamasi ve işlem hizi

    Mesajım bulunsun.
  • 05-01-2018, 02:13:52
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence okadar çıkmaz çıksada sert düşüş bekliyorum çünkü piyasadaki bulunan miktarı çok yüksek ve buradaki 10 dolar demek bitcoini le kafa kafaya bi piyasa değeri oluşuyor buda çok zor
    Dediğinde haklısın ama bitcoin de zamanında bu eleştirileri aldı. Bence sağlam gidecek artışları da emin adımlarla yavaş yavaş olacak.



    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi yurt dışına ne yollanıyor bunu iyi analiz etmek lazım dunya capında uluslararası bankaların ara açıkları ne akdar bilmek lazım sen 100 lira yolluyor gıbı dusunursen tabıkı 5 doları gecmez ama milyon dolarlık transferlerde 5 dolardan bilmem kaç ripple yollanması mantıklı gelmıyor tahminim 100 doların uzerınde
    Bende 100 doları geçecek yaza çıkmadan diyorum. İnşallah da olur hadi bakalım
  • 05-01-2018, 02:47:06
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rojhatx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes max 1 dolar diyorlardı bu değerlere gore üretim sayisi vs diye zirvaliyorlardi 3.82 $ şuan
    Ripple ile ripplenet arasındaki farkı bilmeyen, Ripple niye 10x yaptığını bilmeden yatırım yapanlara birşey anlatmak pek mantıklı olmuyor.

    IOTA, BGT, BCH, NXT çok gördüm ben rüzgarına kapılıp yüksek fiyattan satın alıp elinde kalan.

    İyi kötü doğru yanlış en azından bildiklerimizi belli bir mantığa veya gerçeklere bağlayarak anlatabiliyoruz veya anlatmaya çalışıyoruz.

    Zırvalık olarak görmeniz çok normal çünkü bakışınız belli olaya. Şu forumdan 1 kişi çıkıp anlatamaz neden 10x yaptığını. Çünkü bilen yok.
    - USA yeni gözdesi mi?
    - Neden Asyalılar en çok Ripple alıcısı?
    - Neden çktığı günden beri banka işlemleri için kullanılacağını söylüyordu, Bu değil ozaman çıkışın sebebi,

    Siz biliyorsanız paylaşırmısınız bizimle niye çıktı ripple bu kadar bir anda?
  • 05-01-2018, 04:17:08
    #36
    ben hepsinin yükselişini bitcoinin uykuda olmasına bağlıyorum bitcoin 17k değerini aştığında şuan ucan tüm coinlerin kendi değerine dusecegi kanatindeyim. şuan heryerde ripple pohpohlaniyor ama 1 1.5 dolar seviyesine düşeceğini düşünüyorum ben. Bitcoin alacağı zaman büyük balinalardan korkanların ripplede aynı düşünceyi taşımıyor olması ilginç.

    Tamamen şahsi görüşümdür, ytd. bu devran böyle gitmez...