Rojhatx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes max 1 dolar diyorlardı bu değerlere gore üretim sayisi vs diye zirvaliyorlardi 3.82 $ şuan
Sonuçta borsa bu, arz talebe göre yapılan hilelere göre tabi ki yükselecek. Fakat bu sene itibari ile bazı bankacılık işlemlerinde kullanılmaya başlanacağı söyleniyor. Eğer kullanılırsa direkt ripple kurucuları, değerinin düşmesi için çalışma yapar. Çünkü Swift olayını kendi üzerine çekmek demek her gün yapılan yüz binlerce aktarımdan komisyon almak demek.

Kısacası, 3.82'ler gözünüzü çok boyamasın. Umarım sürekli artar ben de al satlar ile iyi kazandım Ripple'dan fakat uzun vadede düşünen arkadaşları uyarmak isterim. Diğer coinler, Ripple'dan daha fazla uzun vadede kazanç sağlayacaktır.