Rojhatx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes max 1 dolar diyorlardı bu değerlere gore üretim sayisi vs diye zirvaliyorlardi 3.82 $ şuan
Ripple ile ripplenet arasındaki farkı bilmeyen, Ripple niye 10x yaptığını bilmeden yatırım yapanlara birşey anlatmak pek mantıklı olmuyor.

IOTA, BGT, BCH, NXT çok gördüm ben rüzgarına kapılıp yüksek fiyattan satın alıp elinde kalan.

İyi kötü doğru yanlış en azından bildiklerimizi belli bir mantığa veya gerçeklere bağlayarak anlatabiliyoruz veya anlatmaya çalışıyoruz.

Zırvalık olarak görmeniz çok normal çünkü bakışınız belli olaya. Şu forumdan 1 kişi çıkıp anlatamaz neden 10x yaptığını. Çünkü bilen yok.
- USA yeni gözdesi mi?
- Neden Asyalılar en çok Ripple alıcısı?
- Neden çktığı günden beri banka işlemleri için kullanılacağını söylüyordu, Bu değil ozaman çıkışın sebebi,

Siz biliyorsanız paylaşırmısınız bizimle niye çıktı ripple bu kadar bir anda?