Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.
Yanlış düşünüyorsunuz. 140 milyar dolar hacime sahip bir para birimi swift işlemlerine yetmez. Bireysel yatırımcıları, pörtföye dahil olan şirketleri katmıyorum bile. Değeri en az 500-600 milyar dolar olmalı ki gerçekten de ülkelerin arasındaki alış-satışlar için vs. kullanılabilsin.
Daha coinbaseye eklenmeden değeri 3.60, coinbaseye eklendiği zaman bir çok kişi kafasını taşlara vuracak burada.