• 04-01-2018, 02:53:28
    #19
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.3$ iken bir miktar aldığım coin.
    Alırken, ocak ortasında 5$ olur diyordum kendimce. Ki nitekim haklı çıkacağım inşallah. 5-10$ arası olacak olursa satarım muhtemelen.
    Hatta ben onu bu aylık düşünyorum. Ama yaklaşık 5 ay sonra da sizlere şunu deyim 100 doların üstüne çıkacak Daha sonrası da 1000 dolar



    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kore'de bankaların coin işlemlerine sınırlandırma getirmesiyle birlikte olayı banka olan Ripple' ın artması beklenen bir şey oldu. Ama ne yalan söyleyim 0,23$ maliyetle 40 bin liralık ripple vardı. 0.26dan sattığıma yanıyorum
    Of keşke şu an satmasaydınız şimdi o milyonerler arsasındaydıız Hberinizi yapıyorlardı



    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal şartlarda 1 ile 2 dolar arası gider gelir şu şartlarda 5 dolara kadar çıksada bence tekrar düşecektir.
    Kripto işlerinde yeniyim sadece görüşüm bu yönde.
    bence sağlam giden coinlerden olduğu için düşmez gibi görüyorum. ama tabi sizin görüşünüz
  • 04-01-2018, 03:00:21
    #20
    0.20 dolarken alım yaptım bu ayın sonunda bi alım daha düşünüyorum gelecek vaad ediyor projesi sağlam ve bircoin gibi şunlar yapılıyormuş alınaibliyormuş değil daha çok yatırım ziyadesinde kullanılanda bir birim ocak sonu tahminim 5-7 dolar
  • 04-01-2018, 03:04:17
    #21
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.20 dolarken alım yaptım bu ayın sonunda bi alım daha düşünüyorum gelecek vaad ediyor projesi sağlam ve bircoin gibi şunlar yapılıyormuş alınaibliyormuş değil daha çok yatırım ziyadesinde kullanılanda bir birim ocak sonu tahminim 5-7 dolar
    Bende karrsızım bir alım daha düşünüyorum ama bu arada siz hangi borsadan alıyorsunuz acaba ben kesinti çok yapan bir siteden aldım
  • 04-01-2018, 03:45:28
    #22
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende karrsızım bir alım daha düşünüyorum ama bu arada siz hangi borsadan alıyorsunuz acaba ben kesinti çok yapan bir siteden aldım
    ben poloniex kullanıyorum hocam btc alımımı da türkiyede koinimden yapıyorum
  • 04-01-2018, 03:53:57
    #23
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben poloniex kullanıyorum hocam btc alımımı da türkiyede koinimden yapıyorum
    poloniex ten tl işlemi var mı peki hocam kesinti oranları nasıl ?
  • 04-01-2018, 04:32:05
    #24
    patlayacak.
  • 04-01-2018, 06:32:04
    #25
    Çöp ripple patlar ripple paraları eth ltc vs vs bölüşür borsa canlanır takipteyim.
  • 04-01-2018, 11:22:35
    #26
    Üyeliği durduruldu
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatta ben onu bu aylık düşünyorum. Ama yaklaşık 5 ay sonra da sizlere şunu deyim 100 doların üstüne çıkacak Daha sonrası da 1000 dolar




    Of keşke şu an satmasaydınız şimdi o milyonerler arsasındaydıız Hberinizi yapıyorlardı




    bence sağlam giden coinlerden olduğu için düşmez gibi görüyorum. ama tabi sizin görüşünüz

    Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.
  • 04-01-2018, 11:26:53
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Herkes max 1 dolar diyorlardı bu değerlere gore üretim sayisi vs diye zirvaliyorlardi 3.82 $ şuan

    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.