0.3$ iken bir miktar aldığım coin.
Alırken, ocak ortasında 5$ olur diyordum kendimce. Ki nitekim haklı çıkacağım inşallah. 5-10$ arası olacak olursa satarım muhtemelen.
Hatta ben onu bu aylık düşünyorum. Ama yaklaşık 5 ay sonra da sizlere şunu deyim 100 doların üstüne çıkacak

Daha sonrası da 1000 dolar
Kore'de bankaların coin işlemlerine sınırlandırma getirmesiyle birlikte olayı banka olan Ripple' ın artması beklenen bir şey oldu. Ama ne yalan söyleyim 0,23$ maliyetle 40 bin liralık ripple vardı. 0.26dan sattığıma yanıyorum
Of keşke şu an satmasaydınız şimdi o milyonerler arsasındaydıız Hberinizi yapıyorlardı
Normal şartlarda 1 ile 2 dolar arası gider gelir şu şartlarda 5 dolara kadar çıksada bence tekrar düşecektir.
Kripto işlerinde yeniyim sadece görüşüm bu yönde.
bence sağlam giden coinlerden olduğu için düşmez gibi görüyorum. ama tabi sizin görüşünüz