Herkes max 1 dolar diyorlardı bu değerlere gore üretim sayisi vs diye zirvaliyorlardi 3.82 $ şuan
Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.