Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.3$ iken bir miktar aldığım coin.
Alırken, ocak ortasında 5$ olur diyordum kendimce. Ki nitekim haklı çıkacağım inşallah. 5-10$ arası olacak olursa satarım muhtemelen.
Hatta ben onu bu aylık düşünyorum. Ama yaklaşık 5 ay sonra da sizlere şunu deyim 100 doların üstüne çıkacak Daha sonrası da 1000 dolar



DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kore'de bankaların coin işlemlerine sınırlandırma getirmesiyle birlikte olayı banka olan Ripple' ın artması beklenen bir şey oldu. Ama ne yalan söyleyim 0,23$ maliyetle 40 bin liralık ripple vardı. 0.26dan sattığıma yanıyorum
Of keşke şu an satmasaydınız şimdi o milyonerler arsasındaydıız Hberinizi yapıyorlardı



Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal şartlarda 1 ile 2 dolar arası gider gelir şu şartlarda 5 dolara kadar çıksada bence tekrar düşecektir.
Kripto işlerinde yeniyim sadece görüşüm bu yönde.
bence sağlam giden coinlerden olduğu için düşmez gibi görüyorum. ama tabi sizin görüşünüz