Hatta ben onu bu aylık düşünyorum. Ama yaklaşık 5 ay sonra da sizlere şunu deyim 100 doların üstüne çıkacak

Daha sonrası da 1000 dolar
Of keşke şu an satmasaydınız şimdi o milyonerler arsasındaydıız Hberinizi yapıyorlardı
bence sağlam giden coinlerden olduğu için düşmez gibi görüyorum. ama tabi sizin görüşünüz
Ya Swift 'e alternatif olarak piyasaya sürülen, para birimleri veya bankalar arası aktarmayı kolaylaştırmaya yönelik olan Ripple'ın 100 dolar 1000 dolar olacağını düşünmek ne kadar mantıklı ? Piyasaya sürülme mantığına göre ederi en fazla 5 dolar, onun üstü sadece şişirmedir, çok hızlı da düşer.