ben hepsinin yükselişini bitcoinin uykuda olmasına bağlıyorum bitcoin 17k değerini aştığında şuan ucan tüm coinlerin kendi değerine dusecegi kanatindeyim. şuan heryerde ripple pohpohlaniyor ama 1 1.5 dolar seviyesine düşeceğini düşünüyorum ben. Bitcoin alacağı zaman büyük balinalardan korkanların ripplede aynı düşünceyi taşımıyor olması ilginç.

Tamamen şahsi görüşümdür, ytd. bu devran böyle gitmez...