Çok boş konuşmuşsun ya engelledim seni.
Edit: Burada Bitcoin'i eleştirip, ekonomi ve borsayla tek ilişkisi hisse senedi alıp satmak olan arkadaşlar için söylüyorum bunları. Bitcoin 100 bin dolar olacak sizde aval aval bakacaksınız girsem mi girmesem mi diye.
Bitcoinin gelecegi rakamlar.
89
●7.549
- 22-12-2017, 23:15:43
- 22-12-2017, 23:17:12Üyeliği durdurulduDurmak yok yola devam.

Geçen gün benim gibi bir çok arkadaş ne demiştik?
İyi olsa biz sektörü bırakmazdık.
Belli süre inişler, çıkışlar olur ama sonunda fiyatını bulur yerine oturur, patlama gümleme felan olmaz.
Elinde yüklü bit olanlar iyi takip ederde yükseldigi anda satarsa olay biter.
Nerde o bu ülkeye şu kadar fayda saglıyorum diyen adam?
Yazık gene bir sürü canlar yandı.
Ali babadan buse buse öpücükler bunlar.
@durmuscaglar; hemen yorumunu alalım konuya. - 22-12-2017, 23:19:06devir gençlerin devri hocamTooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fikrinize saygım var fakat ben sizinle aynı düşünce içerisinde değilim.
- 22-12-2017, 23:21:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.TooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar epey yazıyorum aynı şeyi, bir kezde sizin için yazıyım
Dolar, Euro, Yen veya Ruble bunların hepsi ile illgal işler yapılıyor ama bu para birimi suçlu yapmıyor.
Dünde, bugünde yarında illegal aktiviteler için kullanılacak bitcoin veya bir başka Koin. Bu onu suçlu yapmaz.
Bitcoin indikatör veya grafik tanımaz. Yatırımcılarının %70 30 yaş altıdır. Alışıla geldik analizler ile bitcoin okunmaz.
Benim size nacizane tavsiyem Bitcoin veya kripto paraları çok daha yakından ve iyice araştırın. Çok fazla gözden kaçırdığınız şey var çünkü. - 22-12-2017, 23:22:14bu cümlenize kesinlikle katılmıyorum, coin piyasası illegal değildir, illegal demek yasadışı demektir, yasadışı olan her şey suçtur, eğer suç olan bir durum var ise Türkiye dahil tüm ülkeler tüm borsaları hemen yasaklardı, bugün bizim devletimiz coinden gelir elde edenlerden vergi almaya çalışıyor ise o zaman suça iştirak edecektir demektirTooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankaların neden hoşuna gitmediğini siz benden daha iyi bilirsiniz - 22-12-2017, 23:22:41Bitcoin madencilerinin veya yüklü miktarda BTC yatırımı yapanların Bitcoin'i savunmasından doğal bir şey yok. Ancak Bitcoin bir balon ve patlamaya mahkum, bu işin bencesi. Bitcoin Cash diye para birimi çıkıyor, CNBCE'de tanıtılıyor ve bum! Bitcoin çakılıyor. Yarın bir gün bunun daha beterinin olmayacağı ne malum? Coinbase insider trading yapmakla suçlanıyor tam da bu esnada. Kısacası filler tepişiyor, küçük yatırımcı eziliyor. Ezildiğini de görmek istemiyor ve "Devletlerin buna direnmesi normal, devir artık bitcoin'e kayıyor" diye kendini kandırıyor. Devrin bir yere kaydığı yok kardeşim, 35-40 lira aktarım ücreti var şuan Bitcoin'in. Bir tranfer işlemi saatler, günler sürebiliyor. "BTC ile pizza satıyor" haberlerinin dışında elle tutulur bir yerde geçer akçe sayıldığını da görmedik, masrafları yüzünden görecek gibi de değiliz. Steam BTC ile ödeme almayı durduruyor, volatilitesi çok fazla diye. Yok yani, hiçbir karşılığı yok. Bitcoin'in değerli sayılmasının tek sebebi, insanların ellerindeki BTC'ye bir başkasının daha fazla para vereceğine inanması.
Arkadaşlar. Kral çıplak. Bunu söyleyen herkesi değişime direnmekle suçlamaktan vazgeçin, hiçbir para biriminin fanboyu olmayın. Kimse babanızın oğlu değil. Dünya üzerindeki toplam Bitcoin'lerin yüzde 23'ü kayıp, yüzde 40'lık kısmı ise bin kişinin cüzdanında. Piyasayı bu adamlar kontrol ediyor. Bir anda bozdurup çıkmaları halinde kripto paralarınız pul olur.
Not: 29 bindeyken Bitcoin alan bir minik yatırımcı. - 22-12-2017, 23:23:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Karşı görüşte olsak bile aklııllı insanlar ile muhalefet yapmak çok güzel. Yaşar erdinç hocamızla bence irtibata geçin.blockhaim i detaylı anlatabilecek ve anlayabilicek biridir.Sizin gibi bilgili kişilerle tartışmak zevkli olur.ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
