Kimse o zaman imkb'den hisse alıp satmasın , malum o da artık sanal bişey oldu
Kısaca siz de yalan dolan bişeyle uğraşıyorsuz 
2018'ye giriyoruz , bitcoin ve blockchain teknolojisinin 9 cu yılına
kısaca çağı yakalamanızı öneririm. Ayrıca devletlerin blockchain teknolojisini desteklemediğini kim söyledi size ? En basitinden bugün etherium'u etherium yapan Putin'in Vitalik'i desteklemesi oldu