çok uzun bir yazı yazardım da gerek görmedim , zaten bir kaç arkadaş gerekli cevapları vermiş. İşin komiği trajikomik bir şekilde "altın petrol gibi degil sanal birşey " demişsiniz

Kimse o zaman imkb'den hisse alıp satmasın , malum o da artık sanal bişey oldu

Kısaca siz de yalan dolan bişeyle uğraşıyorsuz
2018'ye giriyoruz , bitcoin ve blockchain teknolojisinin 9 cu yılına

kısaca çağı yakalamanızı öneririm. Ayrıca devletlerin blockchain teknolojisini desteklemediğini kim söyledi size ? En basitinden bugün etherium'u etherium yapan Putin'in Vitalik'i desteklemesi oldu