Durmak yok yola devam.

Geçen gün benim gibi bir çok arkadaş ne demiştik?
İyi olsa biz sektörü bırakmazdık.
Belli süre inişler, çıkışlar olur ama sonunda fiyatını bulur yerine oturur, patlama gümleme felan olmaz.
Elinde yüklü bit olanlar iyi takip ederde yükseldigi anda satarsa olay biter.
Nerde o bu ülkeye şu kadar fayda saglıyorum diyen adam?
Yazık gene bir sürü canlar yandı.
Ali babadan buse buse öpücükler bunlar.
@durmuscaglar; hemen yorumunu alalım konuya.