Merhaba arkadaşlar,
Binance, Kraken, Bitfinex adını siz koyun hepsinde yüksek komisyonlar var.
Mesela Kraken geçen ETH aktarmından 3.x$ civarında kendine komisyon aldı, Binance'da 20 TL'ye denk geliyordu.
Özellikle Deposit yaparken bi cüzdana ciddi kesintiler oluyor. Benim merak ettiğim bu komisyonlar azaltılabilir mi?
Mesela Binance üzerinden BNB gönderse iki üye bir birine, bu komisyon oranı düşecek mi? Yoksa Binance yine 20 TL'ye yakın deposit komisyonunu alacak mı?
Borsa Komisyonlarından Kaçınma
6
●516
- 14-12-2017, 22:18:30Yalnız o komisyonlar aktarım yapanlara gidiyor. Yani bu işe gönül vermiş madencilere gidiyor. Şuan 0,0005 bitcoin alıyorlar. Diğerlerini de aktarım yapacağınız sitelerden öğrenebilirsiniz.
Ancak bundan yüksek olan komisyonlarda, site aktarım yapacağınız paranın miktarına göre alım yapabilir. Onu da kendi kasasına alır. Örneğin koinim 0,0010 alıyor.. - 14-12-2017, 22:34:20Fee ücretini demiyorum hocam.Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fee ücretine okeyim, burada exchange yapmayı sağlayan sitenin, cüzdanlarına para girdiğinde aldığı komisyondan bahsediyorum. - 14-12-2017, 22:39:03Hocam cüzdana girdiğinde para almıyor. Al satta, işlem hacmine göre para alıyor. Örneğin 200 dolarda, 3000 sotashi gibi bir miktar alıyor mesela. Bunun yanında birde parayı çekince, eğer miktar düşükse ona göre belirli bir komisyon daha alıyor. Yani bunların haricinde aldıkları bir kısım ben görmedim. Belki işlem yaptığınız borsada böyle bir durum vardır. Bilemiyorum.Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2017, 10:15:16Cüzdana para girincede alıyor mesela Binance ve Kraken hocam. Eminim.Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2017, 10:35:30bittrex'de komisyon yok hocam. Sadece aktarım parası var. alt coinlerde alım satımda komisyon var mı bilmiyorum. Daha alım satım yapmadımTonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle