Merhaba arkadaşlar,
Binance, Kraken, Bitfinex adını siz koyun hepsinde yüksek komisyonlar var.
Mesela Kraken geçen ETH aktarmından 3.x$ civarında kendine komisyon aldı, Binance'da 20 TL'ye denk geliyordu.
Özellikle Deposit yaparken bi cüzdana ciddi kesintiler oluyor. Benim merak ettiğim bu komisyonlar azaltılabilir mi?
Mesela Binance üzerinden BNB gönderse iki üye bir birine, bu komisyon oranı düşecek mi? Yoksa Binance yine 20 TL'ye yakın deposit komisyonunu alacak mı?