Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fee ücretini demiyorum hocam.
Fee ücretine okeyim, burada exchange yapmayı sağlayan sitenin, cüzdanlarına para girdiğinde aldığı komisyondan bahsediyorum.
Hocam cüzdana girdiğinde para almıyor. Al satta, işlem hacmine göre para alıyor. Örneğin 200 dolarda, 3000 sotashi gibi bir miktar alıyor mesela. Bunun yanında birde parayı çekince, eğer miktar düşükse ona göre belirli bir komisyon daha alıyor. Yani bunların haricinde aldıkları bir kısım ben görmedim. Belki işlem yaptığınız borsada böyle bir durum vardır. Bilemiyorum.