Hocam cüzdana girdiğinde para almıyor. Al satta, işlem hacmine göre para alıyor. Örneğin 200 dolarda, 3000 sotashi gibi bir miktar alıyor mesela. Bunun yanında birde parayı çekince, eğer miktar düşükse ona göre belirli bir komisyon daha alıyor. Yani bunların haricinde aldıkları bir kısım ben görmedim. Belki işlem yaptığınız borsada böyle bir durum vardır. Bilemiyorum.
Cüzdana para girincede alıyor mesela Binance ve Kraken hocam. Eminim.