Yalnız o komisyonlar aktarım yapanlara gidiyor. Yani bu işe gönül vermiş madencilere gidiyor. Şuan 0,0005 bitcoin alıyorlar. Diğerlerini de aktarım yapacağınız sitelerden öğrenebilirsiniz.
Ancak bundan yüksek olan komisyonlarda, site aktarım yapacağınız paranın miktarına göre alım yapabilir. Onu da kendi kasasına alır. Örneğin koinim 0,0010 alıyor..
Fee ücretini demiyorum hocam.
Fee ücretine okeyim, burada exchange yapmayı sağlayan sitenin, cüzdanlarına para girdiğinde aldığı komisyondan bahsediyorum.