• 22-08-2017, 08:35:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bayadir bitcointalk'da bot arastiriyordum sonunda sağlam bı tane buldum baya bı sure onu araştırıp takip ettim alanlardan. Şimdi diyorumki buradan fazla değil 3-5 kişi bir olup bot alsak ve ortak bi hesaba eşit miktarda BTC atsak oradan işi tamamen bota bırakıp kazancimiza baksak. Ne dersiniz?

    Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-08-2017, 10:07:15
    #2
    GunBot anladığım kadarıyla ancak üstad kimsenin güvenip ortak para atacağını açıkcası sanmıyorum ama fikir mantıklı
  • 22-08-2017, 12:19:07
    #3
    Ise yariyor mu bari birde ortakliktan kasktin nedir tam olarak ?
    Ortaklik sartlari vs nedir bot olacagi icin muhtemelen tek kisiye lisansli olacak birden fazla kisinin kullanmasi risk teskil etmez mi yoksa ortaklik dedigin paralari birinin hesabina atip ordan kar paylasimi yapmak mi?
  • 22-08-2017, 12:31:32
    #4
    CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ise yariyor mu bari birde ortakliktan kasktin nedir tam olarak ?
    Ortaklik sartlari vs nedir bot olacagi icin muhtemelen tek kisiye lisansli olacak birden fazla kisinin kullanmasi risk teskil etmez mi yoksa ortaklik dedigin paralari birinin hesabina atip ordan kar paylasimi yapmak mi?
    Hocam araştırdığım kadarıyla botu kur bırak mantığıyla gidilirse zarar ettiriyor ama piyasanın durumuna göre 3-5-7 günlük aralıklarla strateji değişikliği yapıldığı zaman günlük %1-5 arası kar bırakması muhtemel şu ana kadar kullanipta bu aralıklarla strateji değişikliği yapan kullanıcılarla konuştum ekran görüntüleri vs günlük %1-5 arası kar oluyor dediler. Bot tek bir API üzerine lisanslaniyor yani aynı anda bir kaç kullanıcı maalesef kullanamıyor. Benim düşüncem şuydu bot fiyati 0.1 BTC eğer 5 kişi bir olursak 0.1/5= 0.02 BTC yapar hem botu ucuza almış oluruz sonrasindada kişi başı 0.5 BTC ile baslatirsak sistemi 0.5*5=2.5 BTC yapar başlangıç için güzel birsey olur botu çalıştırmak için bir adet vps kiralarım sıkıntı yok orada çalışsın 24 saat boyunca. Şimdi burada şu akla geliyor insanlar neden senin hesabına para aktarıp işlem yaptirsinlar? Bu soruda gayet mantıklı çünkü piyasa para çarpıp kaçmanın peşinde olanlarla dolu, face'de geçenlerde birisi 80btc vurgun yaptı kaçtı. Benim amacım 3-5 kişi birlik olup hem botu birazda olsa ucuza getirmek hemde para kazanabilmek eğer arkadaslarda bana guvenmek isterlerse ne gerekiyorsa vermeye hazırım bundan arkadaşların şüphesi olmasın

    Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-08-2017, 12:56:32
    #5
    mantığını anlatırmısın botun? tc numaranı verirsen ortak olurum. tc ile tüm bilgilerine 2 dakika içerisinde ulaşırım zaten,

    bottaki para nasıl işleyecek tek hesap mı olacak sneın yatırdıgın ile benım yatırdıgım karışmaz mı ?

    detaylı bilgi verirmisin
  • 22-08-2017, 12:59:21
    #6
    Arkadaşın dediği sistemde ortak poloneix veya bittrex borsalarından birine kaç kişi ortaksa aynı oranda btc koyacak karda ortak olacak.
  • 22-08-2017, 13:05:00
    #7
    darkworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediği sistemde ortak poloneix veya bittrex borsalarından birine kaç kişi ortaksa aynı oranda btc koyacak karda ortak olacak.
    Aynen öyle hocam

    Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-08-2017, 14:33:51
    #8
    Ortak iş mi ? Tövbe..
    Herkes kendi zekasına göre yatırım yapsın bunlar ortaklıkla olacak iş değil.(şahsi görüşüm
  • 22-08-2017, 19:59:38
    #9
    AhmetKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortak iş mi ? Tövbe..
    Herkes kendi zekasına göre yatırım yapsın bunlar ortaklıkla olacak iş değil.(şahsi görüşüm
    Herkesin görüşüne saygım sonsuzdur eyvallah hocam

    Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi