Arkadaşlar bayadir bitcointalk'da bot arastiriyordum sonunda sağlam bı tane buldum baya bı sure onu araştırıp takip ettim alanlardan. Şimdi diyorumki buradan fazla değil 3-5 kişi bir olup bot alsak ve ortak bi hesaba eşit miktarda BTC atsak oradan işi tamamen bota bırakıp kazancimiza baksak. Ne dersiniz?

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi