Ise yariyor mu bari birde ortakliktan kasktin nedir tam olarak ?
Ortaklik sartlari vs nedir bot olacagi icin muhtemelen tek kisiye lisansli olacak birden fazla kisinin kullanmasi risk teskil etmez mi yoksa ortaklik dedigin paralari birinin hesabina atip ordan kar paylasimi yapmak mi?