AhmetKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortak iş mi ? Tövbe..
Herkes kendi zekasına göre yatırım yapsın bunlar ortaklıkla olacak iş değil.(şahsi görüşüm
Herkesin görüşüne saygım sonsuzdur eyvallah hocam

Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi