Ise yariyor mu bari birde ortakliktan kasktin nedir tam olarak ?
Ortaklik sartlari vs nedir bot olacagi icin muhtemelen tek kisiye lisansli olacak birden fazla kisinin kullanmasi risk teskil etmez mi yoksa ortaklik dedigin paralari birinin hesabina atip ordan kar paylasimi yapmak mi?
Hocam araştırdığım kadarıyla botu kur bırak mantığıyla gidilirse zarar ettiriyor ama piyasanın durumuna göre 3-5-7 günlük aralıklarla strateji değişikliği yapıldığı zaman günlük %1-5 arası kar bırakması muhtemel şu ana kadar kullanipta bu aralıklarla strateji değişikliği yapan kullanıcılarla konuştum ekran görüntüleri vs günlük %1-5 arası kar oluyor dediler. Bot tek bir API üzerine lisanslaniyor yani aynı anda bir kaç kullanıcı maalesef kullanamıyor. Benim düşüncem şuydu bot fiyati 0.1 BTC eğer 5 kişi bir olursak 0.1/5= 0.02 BTC yapar hem botu ucuza almış oluruz sonrasindada kişi başı 0.5 BTC ile baslatirsak sistemi 0.5*5=2.5 BTC yapar başlangıç için güzel birsey olur botu çalıştırmak için bir adet vps kiralarım sıkıntı yok orada çalışsın 24 saat boyunca. Şimdi burada şu akla geliyor insanlar neden senin hesabına para aktarıp işlem yaptirsinlar? Bu soruda gayet mantıklı çünkü piyasa para çarpıp kaçmanın peşinde olanlarla dolu, face'de geçenlerde birisi 80btc vurgun yaptı kaçtı. Benim amacım 3-5 kişi birlik olup hem botu birazda olsa ucuza getirmek hemde para kazanabilmek eğer arkadaslarda bana guvenmek isterlerse ne gerekiyorsa vermeye hazırım bundan arkadaşların şüphesi olmasın
Lenovo P1a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi