• 23-07-2017, 18:44:48
    #1
    Merhabalar altcoin madenciliği yapmak istiyorum google dan araştırma yaparak bilgi sahibi olmaya çalıştım ama malesef altcoin madenciligi konusunda pek fazla bir bilgi yok bu konuda yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa sevinirim.

    1: Bazı ekran kartları okuduğum kadarıyla karaborsaya düşmüş bulunması imkansız gibi bişey diyorlar satanlarda fahiş fiyatlardan satıyorlarmış.bu ekran kartlarına yakın değerde baska hangi kartı kullanabilirim ?

    2 : Başlangıç olarak tek ekran kartı kullanarak bu işe başlamak istiyorum hem işi birazda olabilse çözebilmek hemde pişmek ve neyin ne olduğunu anlamak amaçlı işyerimde genelde kullanmış oldugumm günün büyük bir bölümü açık olan bir bilgisayarım mevcut ama özellikleri pek fazla iyi değil core2 işlemcili 4gb ramli bir bilgisyar ekran kartı hariç bu donanım işimi görürmü yoksadiger donanımıda yükseltmek zorundamıyım ?

    3 : Kazmak istediğim coinler btc veya etherıum olmayacak onun haricinde hangi altcoinleri kazmamı önerirsiniz ?

    4 : Minergate diye bir program buldum coinleri ve belli başlı bir kaç altcoini kazmak için bu tarz bir progamı önerirmisiniz yada başka bir sistemmi önerirsiniz *

    Şu anlık aklıma takılan sorular bunlar bunların haricinde tecrübelerinize dayanarktan önerebileceğiniz baska şeyler varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    Yardımcı olan veya olamayan herkeze teşekür ederim iyi forumlar
  • 23-07-2017, 20:11:55
    #2
    Merhaba
    Coin madenciliği hakkında şu konuyu okumanı öneririm.Bilgi sahibi olmuş olursunuz.Kafanızda da bazı şeyler şekillenmiş olur..

    https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...-kurulumu.html
  • 23-07-2017, 21:16:22
    #3
    Hocam bu işe başlamadan önce forumdan arkadaşın videosunu izlemeni tavsiye ederim.


    https://www.youtube.com/watch?v=PNkAVlEtgec
  • 23-07-2017, 21:21:18
    #4
    legrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Coin madenciliği hakkında şu konuyu okumanı öneririm.Bilgi sahibi olmuş olursunuz.Kafanızda da bazı şeyler şekillenmiş olur..

    https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...-kurulumu.html
    konuyu okudum hocam teşekkür ederim ama etherıumdan bahsetmiş arkadaş saolasun güzelde bilgiler vermiş ama benim amacım diger altcoinlerden kasmak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:21:18 -->-> Daha önceki mesaj 21:18:52 --

    darkworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işe başlamadan önce forumdan arkadaşın videosunu izlemeni tavsiye ederim.


    https://www.youtube.com/watch?v=PNkAVlEtgec
    izledim hocamm bunuda ama ben kendin tecrübe edip bazı şeyleri görmek istiyorum oyle aman aman da bir kazanç beklentim yok zaten bu işten şu an içinn işin mantgını kavrak en önemli kısım başlangış için bana göre
  • 23-07-2017, 23:49:47
    #5
    Tabiki sen bilirsin ancak beklemeni tavsiye ederim. şuan piyasada bu işe girmiş yüzlerce kişi var ether fiyatı düşüp zorluk seviyesi attığı için hepsi yavaş yavaş sistemlerini satmaya başladılar. Alıcı bulamadıkça fiyatlar aşağıya düşecektir. Şuan mevcut fiyatlarla ekran kartı alırsan roi süreni 3-4 ay uzatacağına emin olabilirsin. Ancak beklemeni fiyatlar düştüğünde almanı tavsiye ederim. Eğer ucuza ekran kartı bulabilirsen tabiki başlayabilirsin.
  • 24-07-2017, 01:06:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sahibinden letgo tarzı sitelerden rx 470 480 570 580 8 gb olan ekran kartlarını alıp bi sistem kurun. Kurulum aynı bu kategoride bikaç konu var bu kartı aldınız zaman mesajımı alıntı yaparsanız kurulum hakkında bende size yardımcı olabilirim. Şuanda bende 1 adet rx480 ile kazım yapıyorum az çok sistemi kavradım diye düşünüyorum. 3 adet kart daha alcam bu hafta içinde 2. el sıfır fiyatının üstünde alıyoruz..

    +

    Söylediğim o ekran kartı fiyatı 1500 1800 arası bulursan normaldir. Bu arada ben eth kasıyorum..
  • 25-07-2017, 15:12:51
    #7
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibinden letgo tarzı sitelerden rx 470 480 570 580 8 gb olan ekran kartlarını alıp bi sistem kurun. Kurulum aynı bu kategoride bikaç konu var bu kartı aldınız zaman mesajımı alıntı yaparsanız kurulum hakkında bende size yardımcı olabilirim. Şuanda bende 1 adet rx480 ile kazım yapıyorum az çok sistemi kavradım diye düşünüyorum. 3 adet kart daha alcam bu hafta içinde 2. el sıfır fiyatının üstünde alıyoruz..

    +

    Söylediğim o ekran kartı fiyatı 1500 1800 arası bulursan normaldir. Bu arada ben eth kasıyorum..
    kısa zaman içinde sizinle irtibata geçecemm bu konuda

    sorması ayıp olacak ama tek kartla su anki kazancınız nedir acaba ?
  • 25-07-2017, 15:57:42
    #8
    jakerss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa zaman içinde sizinle irtibata geçecemm bu konuda

    sorması ayıp olacak ama tek kartla su anki kazancınız nedir acaba ?
    günlük 2-3 dolar
  • 25-07-2017, 18:10:02
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günlük 2-3 dolar
    hocam birde ne ölçüde bir makinede kullanıyorsunuzz bunu acaba bende eski bir makine var core2 duo işlemcili bunu kullansam acaba işlem hacminde bir düşüklük olurmu ?