legrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Coin madenciliği hakkında şu konuyu okumanı öneririm.Bilgi sahibi olmuş olursunuz.Kafanızda da bazı şeyler şekillenmiş olur..

https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...-kurulumu.html
konuyu okudum hocam teşekkür ederim ama etherıumdan bahsetmiş arkadaş saolasun güzelde bilgiler vermiş ama benim amacım diger altcoinlerden kasmak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:21:18 -->-> Daha önceki mesaj 21:18:52 --

darkworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işe başlamadan önce forumdan arkadaşın videosunu izlemeni tavsiye ederim.


https://www.youtube.com/watch?v=PNkAVlEtgec
izledim hocamm bunuda ama ben kendin tecrübe edip bazı şeyleri görmek istiyorum oyle aman aman da bir kazanç beklentim yok zaten bu işten şu an içinn işin mantgını kavrak en önemli kısım başlangış için bana göre