Sahibinden letgo tarzı sitelerden rx 470 480 570 580 8 gb olan ekran kartlarını alıp bi sistem kurun. Kurulum aynı bu kategoride bikaç konu var bu kartı aldınız zaman mesajımı alıntı yaparsanız kurulum hakkında bende size yardımcı olabilirim. Şuanda bende 1 adet rx480 ile kazım yapıyorum az çok sistemi kavradım diye düşünüyorum. 3 adet kart daha alcam bu hafta içinde 2. el sıfır fiyatının üstünde alıyoruz..

+

Söylediğim o ekran kartı fiyatı 1500 1800 arası bulursan normaldir. Bu arada ben eth kasıyorum..