SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahibinden letgo tarzı sitelerden rx 470 480 570 580 8 gb olan ekran kartlarını alıp bi sistem kurun. Kurulum aynı bu kategoride bikaç konu var bu kartı aldınız zaman mesajımı alıntı yaparsanız kurulum hakkında bende size yardımcı olabilirim. Şuanda bende 1 adet rx480 ile kazım yapıyorum az çok sistemi kavradım diye düşünüyorum. 3 adet kart daha alcam bu hafta içinde 2. el sıfır fiyatının üstünde alıyoruz..

+

Söylediğim o ekran kartı fiyatı 1500 1800 arası bulursan normaldir. Bu arada ben eth kasıyorum..
kısa zaman içinde sizinle irtibata geçecemm bu konuda

sorması ayıp olacak ama tek kartla su anki kazancınız nedir acaba ?