• 25-05-2017, 19:06:57
    #73
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik satışları başladı, yoğun satış emirleri veriliyor. Türk borsalarında düşüşün sebebi bu. Tabii ki diğer etkenlerde var, sadece Türk borsalarında değil düşüş.
    10450 lere vurdu tekrar.
  • 25-05-2017, 20:43:15
    #74
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, alım-satımı bu sitede yapanlar mevcut @Kalemder (Abdullah) Bey ile alışveriş yapabilirsiniz. Yok ben kredi kartı ile alacağım derseniz; Alp Işık'ın tanıttığı https://www.bitit.io var kredi kartıyla Blockchain hesabınıza para yatıyor 10 dakika içerisinde.

    Bir bitcoin cüzdanı açmak içinse Blockchain öneririm; http://blockchain.info/tr/wallet/#/home

    Blockchain açıp, ondan sonra Al diyerek size vereceği Bitcoin adresini vererek insanlardan alım sağlayabilirsiniz hesabınıza.
    Kısası böyle, kafanızın karıştığı her türlü soruyu PM ile sorabilirsiniz.



    Şu an 10.360 küsür ve bu hızı kesilmez kolay kolay bir süre daha .

    Yani bitcoin almaya başlamak için blockchain üzerinden hesap mı açmak gerekiyor hocam? Btcturk var oradan açınca olmuyor mu? Ya da tavsiye mi etmiyorsunuz? Aynı zamanda kredi kartı ile alım için bir site önermişsiniz. Daha önce kullandınız mı? Güvenilir midir?

    Not: Bilmediğimden soruyorum.
  • 25-05-2017, 20:55:49
    #75
    Son çıkan Olaylar var Milletin üyeligi hacklenip Bitcoin satanları dolandırıyorlar Şikayet bolumunde sıkca gorulmeye başlandı Bana Gore r10 yonetimi bir süre bu bitcoin satışını alışını Durdurmaları gerekiyor yoksa daha çok kişinin canı yanacak. Dün dolandıran arkadaş ameliyat parasını kaptırmış SayfaNet adına 5bin tl gibi bir rakam çıkarmışlar Bartuc aynı keza R10 yonetimi bu para birimini bir şekilde durdurmalı yada onune geçilmeli. Her satış alış az bir para degil takip ettigim kadarı ile en az 500tL den başlıyor rakamlar.
  • 25-05-2017, 22:26:32
    #76
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bitcoin almaya başlamak için blockchain üzerinden hesap mı açmak gerekiyor hocam? Btcturk var oradan açınca olmuyor mu? Ya da tavsiye mi etmiyorsunuz? Aynı zamanda kredi kartı ile alım için bir site önermişsiniz. Daha önce kullandınız mı? Güvenilir midir?

    Not: Bilmediğimden soruyorum.
    BTCTurk'ü şu an önermiyorum. Biraz zaman alacak kendilerine gelmeleri. Koinim'de kullanabilirsiniz hızlı al-sat yapabiliyorsunuz. Blockchain gibi çok cüzdan hesabı sitesi var ama bence en güzeli Blockchain. Evet hesap açıyorsunuz oradan. Kredi kartı ile önerdiğim bitit.io'yu öneririm bende alım yaptım bugün 25€'luk. Daha üst paketler için de kimlik onayı yapmanız gerekiyor. Ama ufak alımlar için güzel bir site.

    fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son çıkan Olaylar var Milletin üyeligi hacklenip Bitcoin satanları dolandırıyorlar Şikayet bolumunde sıkca gorulmeye başlandı Bana Gore r10 yonetimi bir süre bu bitcoin satışını alışını Durdurmaları gerekiyor yoksa daha çok kişinin canı yanacak. Dün dolandıran arkadaş ameliyat parasını kaptırmış SayfaNet adına 5bin tl gibi bir rakam çıkarmışlar Bartuc aynı keza R10 yonetimi bu para birimini bir şekilde durdurmalı yada onune geçilmeli. Her satış alış az bir para degil takip ettigim kadarı ile en az 500tL den başlıyor rakamlar.
    Bu yanlış bir yaklaşım bence, satış yaptığınız üyeye dikkat etmeniz gerekiyor üye olarak. R10 tabi ki bir kural koysun ancak 2 günlük üye gelip BTC bozacağım derse, hop diye R10 üyemiz gidip önce BTCyi vermesin araştırsın güvensin.
    Ek olarak bu tarz sıkıntıların önüne geçmek için, BTC için yaptığınız işlemlerde R10 PM onayında "onaylıyorum" yazdırmayın, ek mesajlar isteyin örneğin; "Merhabalar xxx Bey, x.x BTC için Skype(vb)'tan görüştüğümüzden bozum onayı işlemini onaylıyorum." gibi mesajlar isteyin. Bunun yanına Facebook, cepten sms atması gibi onaylarda isteyebilirsiniz.
  • 26-05-2017, 00:06:42
    #77
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTCTurk'ü şu an önermiyorum. Biraz zaman alacak kendilerine gelmeleri. Koinim'de kullanabilirsiniz hızlı al-sat yapabiliyorsunuz. Blockchain gibi çok cüzdan hesabı sitesi var ama bence en güzeli Blockchain. Evet hesap açıyorsunuz oradan. Kredi kartı ile önerdiğim bitit.io'yu öneririm bende alım yaptım bugün 25€'luk. Daha üst paketler için de kimlik onayı yapmanız gerekiyor. Ama ufak alımlar için güzel bir site.



    Bu yanlış bir yaklaşım bence, satış yaptığınız üyeye dikkat etmeniz gerekiyor üye olarak. R10 tabi ki bir kural koysun ancak 2 günlük üye gelip BTC bozacağım derse, hop diye R10 üyemiz gidip önce BTCyi vermesin araştırsın güvensin.
    Ek olarak bu tarz sıkıntıların önüne geçmek için, BTC için yaptığınız işlemlerde R10 PM onayında "onaylıyorum" yazdırmayın, ek mesajlar isteyin örneğin; "Merhabalar xxx Bey, x.x BTC için Skype(vb)'tan görüştüğümüzden bozum onayı işlemini onaylıyorum." gibi mesajlar isteyin. Bunun yanına Facebook, cepten sms atması gibi onaylarda isteyebilirsiniz.
    Farkındamısınız Hesaplar Hack yiyior Ve bu kişileri ozellikle seçiyorlar Ornek SayfaNET Bartuc Yarin birgün bu sizde olabilirsiniz Herkes sizin iş yaptıgınızı biliyor Sizi hackleseler neler olabilecegini düşünebiliyormusunuz?
  • 26-05-2017, 00:12:52
    #78
    fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkındamısınız Hesaplar Hack yiyior Ve bu kişileri ozellikle seçiyorlar Ornek SayfaNET Bartuc Yarin birgün bu sizde olabilirsiniz Herkes sizin iş yaptıgınızı biliyor Sizi hackleseler neler olabilecegini düşünebiliyormusunuz?
    Evet doğru söylüyorsunuz. Ben buna katılmıyorum demiyorum ama olay yönetimin koyduğu engelle %100 çözülmez. Örneğin bir arkadaşımız az önce Kalemder hocamın konusuna yazdı alım için, kendisini bir kaç kişi eklemiş ben R10 Kalemder diye, eğer kendisi inansaydı araştırmadan bakmadan ekmeden gidecekti parası. Üye olarak bizlerin daha çok güvenliğimize önem vermemiş gerek. Eğer üye olarak hesabımızın güvenliğini çok üst düzeye çıkartmazsak çok sıkıntılı süreçler yaşanır.
  • 26-05-2017, 00:42:28
    #79
    fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkındamısınız Hesaplar Hack yiyior Ve bu kişileri ozellikle seçiyorlar Ornek SayfaNET Bartuc Yarin birgün bu sizde olabilirsiniz Herkes sizin iş yaptıgınızı biliyor Sizi hackleseler neler olabilecegini düşünebiliyormusunuz?
    Trafik kazaları oluyor diye arabaları yasaklamak gibi bir şey olur bu. Hesaplar hack yedikten sonra dolandırmak isteyen adam her türlü dolandırır. Bitcoine gerek kalmaz.
  • 26-05-2017, 02:44:36
    #80
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik kazaları oluyor diye arabaları yasaklamak gibi bir şey olur bu. Hesaplar hack yedikten sonra dolandırmak isteyen adam her türlü dolandırır. Bitcoine gerek kalmaz.
    Hocam Benlik bir durum degil. En son Dolan-dırılan Arkadaşın ameliyat parası gitmiş pazartesi ameliyat olacak sadece üzüldügüm için boyle bir tepki verdim.
    Ben Bitcoin nedir onu dahi bilmiyorum emin olun.
  • 27-05-2017, 09:06:44
    #81
    Konuda bir çok kez demiştim ama bazı arkadaşlar ısrarla itiraz etti. Bu bitcoin işi aşırı riski. Gece uykularınızı kaçırır. Son 24 saatteki değişime bakın : 2500 dolardan 1900 dolara düştü. %25 kayıp !

    Bir sanal para son 5-6 ayda 400-500 dolarlardan 2500 dolara çıkıyorsa bunun balon olduğunu görmemek körlüktür.


    Son 24 saatte :

    LTC'de %43 kayıp
    ETH'da %40 kayıp

    24 saat önce bu coinlere yatırım yapmış birisinde bu kayıpları kaldırabilecek yürek var mı? Ki önceki yıllarda LTC'nin bizzat 45 dolardan 2 dolara düşüşünü gün gün izlemiş birisi olarak söylüyorum !


    Çok kişinin canı yanacak çok.