Konuda bir çok kez demiştim ama bazı arkadaşlar ısrarla itiraz etti. Bu bitcoin işi aşırı riski. Gece uykularınızı kaçırır. Son 24 saatteki değişime bakın : 2500 dolardan 1900 dolara düştü. %25 kayıp !
Bir sanal para son 5-6 ayda 400-500 dolarlardan 2500 dolara çıkıyorsa bunun balon olduğunu görmemek körlüktür.
Son 24 saatte :
LTC'de %43 kayıp
ETH'da %40 kayıp
24 saat önce bu coinlere yatırım yapmış birisinde bu kayıpları kaldırabilecek yürek var mı? Ki önceki yıllarda LTC'nin bizzat 45 dolardan 2 dolara düşüşünü gün gün izlemiş birisi olarak söylüyorum !
Çok kişinin canı yanacak çok.