• 20-05-2017, 23:08:28
    #1
    Bitcoin yükselişi hız kesmeden devam ediyor. An itibari ile Bitcoin 2.000 USD'nin üzerine çıktı.

  • 20-05-2017, 23:17:15
    #2
    Şaşırtıyor gerçekten.
    Benim en çok pişman olduğum konulardan biride etherum.
    10-12 dolar iken yüklü miktarda almayı düşündüm lakin o gün bir sorun çıktı alamadım.
    Şimdi etherum 130 dolar olmuş tahmini yatırımım ile şuan kazancım 118-125 bin filan ediyordu.2 ay içinde ( yatırım 8-11 bin lira arası düşünüyordum)
  • 20-05-2017, 23:22:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçen hafta az geriledi, sonra yükselmeye devam etti ve ediyor.
  • 20-05-2017, 23:32:18
    #4
    Yakında bakkaldan ekmek alırken btc ile ödeyeceğiz
  • 20-05-2017, 23:33:17
    #5
    Bundan 2 sene önce 900 tl'yken almayı düşündüğüm ama çekindiğim para birimi.
  • 20-05-2017, 23:35:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi alınır mı?
  • 20-05-2017, 23:49:04
    #7
    okutan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan 2 sene önce 900 tl'yken almayı düşündüğüm ama çekindiğim para birimi.
    Aynı derten muzdaribiz. 900 ₺ olduğu zamanlar almış olsaydık 1 btc şuan 6100 ₺ kar da olucaktık ( hemen hemen )
  • 21-05-2017, 00:03:42
    #8
    Ben sırf bu yüzden bozdurmadım, tam yatırımlık, 5500 TL civarındayken bir çok kişi düşeceğini sandı ama bu yükseliş bir süre daha inmez.
  • 21-05-2017, 10:24:52
    #9
    Daha ilk çıktığı zamanlarda almadık şimdide geçmiş olsun