AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panik satışları başladı, yoğun satış emirleri veriliyor. Türk borsalarında düşüşün sebebi bu. Tabii ki diğer etkenlerde var, sadece Türk borsalarında değil düşüş.
10450 lere vurdu tekrar.