• 01-05-2017, 21:20:54
    #10
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence koinim gibi bir yere yönlendirmeyin. Btc olmuş 5150 lira preev kuruna göre , koinime bakıyoruz 4780 TL.
    Ben bu aradaki farkı komisyon aldıklarına inanıyorum. Yani onlar da başka piyasa da felan pahalıdan satıp.

    Yüzde 0.03 komisyonun haricinde
    hocam şimdi baktım da blockchain de 1332€ olan btc koinimde 4890 TL. koinimden satın almam daha mantıklı değil mi?
  • 01-05-2017, 21:27:14
    #11
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şimdi baktım da blockchain de 1332€ olan btc koinimde 4890 TL. koinimden satın almam daha mantıklı değil mi?
    Hocam sen direk ödeme alır almaz satmak istiyorsan hangisi olduğu farketmez ama eğer al sat yapmak istiyorsan paribu daha aktif bir borsa yani uzun lafın kısası alım satım yapıcam diyorsan paribu daha aktif koinim hesap onaylamaları bayağı titiz birde bayağı ugraştırıyorlar.
  • 01-05-2017, 21:27:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kesinlikle Türk sitelerini kullanmayın, masraf semeri ile seksene dayanıyor. Ayrıca ne kadar sağlam olursa olsun kapatılması an meselesi bahsi geçen sitelerin.

    blochain kullanmanız sizin için en sağlıklısı olacaktır. Blockhain üyeliğinizden sonra size cüzdan kodu verecek, o kodu müşterilerinize iletebilirsiniz (birden fazla mümkün) ve ödemeleri bu şekilde alabilirsiniz.

    Al/Sat yaparak oynamak isterseniz Poloniex kalitelidir.
  • 01-05-2017, 21:30:13
    #13
    TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle Türk sitelerini kullanmayın, masraf semeri ile seksene dayanıyor. Ayrıca ne kadar sağlam olursa olsun kapatılması an meselesi bahsi geçen sitelerin.

    blochain kullanmanız sizin için en sağlıklısı olacaktır. Blockhain üyeliğinizden sonra size cüzdan kodu verecek, o kodu müşterilerinize iletebilirsiniz (birden fazla mümkün) ve ödemeleri bu şekilde alabilirsiniz.

    Al/Sat yaparak oynamak isterseniz Poloniex kalitelidir.
    Teşekkür ederim hocam +r10

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-05-2017, 21:31:01
    #14
    TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle Türk sitelerini kullanmayın, masraf semeri ile seksene dayanıyor. Ayrıca ne kadar sağlam olursa olsun kapatılması an meselesi bahsi geçen sitelerin.

    blochain kullanmanız sizin için en sağlıklısı olacaktır. Blockhain üyeliğinizden sonra size cüzdan kodu verecek, o kodu müşterilerinize iletebilirsiniz (birden fazla mümkün) ve ödemeleri bu şekilde alabilirsiniz.

    Al/Sat yaparak oynamak isterseniz Poloniex kalitelidir.
    Hocam arkadaş trade yapıcam diyor yani bitcoin alıp satıcam diyor benim anladığım dediğiniz katılıyorum hiç bir borsada para tutulmaz polo'da bitcoin alıp satarak kara geçermisin bilmiyorum ama eğer al sat yapmıcak diyorsan uzun vadeli beklemicem diyorsan blockchain tutabilirsin sonradan fee kesintileri yapıyor bilginiz olsun.
  • 01-05-2017, 21:39:10
    #15
    @Ekpyrosis; Exchange yapmayın hocam sürekli . Btc uzun vadede kar bırakır. Ben 1 BTC yi 4865 TL ye sldım tam btc fırladıpında almıştım 2 ay olacak sonra btc çakıldı. 4300 seviyelerine dğştü ama bekledim. Şuanda 5200 seviyelerine dayandı. Yani uzun vadeli yatırım denilebilir.

    Yabancı siteleri de araştırın nerde ucuz bulursanız alın. Ama çok komisyon almadıktan sonra forumdan alma taraftarıyım ben hep öyle yaptım.
  • 01-05-2017, 21:40:23
    #16
    yatırım için ve müşterilerden gelen ödemeler için kullanacağım zaten
  • 01-05-2017, 21:42:25
    #17
    Bana kalırsa uzun vadeli bitcoin değil'de ethereum almak daha mantıklı daha sonradan bitcoin eth to btc yapılıyor zaten ama siz bilirsiniz güvenlik çok önemli eğer miktar büyükse kesinlikle ledger nano diye bir cihaz var usb uzerinde bitcoin taşıyorsun ona mutlaka bakmanı öneririm şimdiden bol kazançlar.
  • 01-05-2017, 21:45:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bence de uzun vadeli yatırım olarak tutmanız daha faydalı. Aynı şeyi altcoinlerde yapıyorum, bir çok altcoinde stoğum var. %50'lik artışta zengin olurum ya da çocuğuma bırakırım

    Ayrıca bitcoin önümüzde ki 3-4 yılda (kazma işleminin biteceğini/yavaşlayacağını varsayarak) şimdikine göre %200 daha artacak.