@Ekpyrosis; Exchange yapmayın hocam sürekli . Btc uzun vadede kar bırakır. Ben 1 BTC yi 4865 TL ye sldım tam btc fırladıpında almıştım 2 ay olacak sonra btc çakıldı. 4300 seviyelerine dğştü ama bekledim. Şuanda 5200 seviyelerine dayandı. Yani uzun vadeli yatırım denilebilir.

Yabancı siteleri de araştırın nerde ucuz bulursanız alın. Ama çok komisyon almadıktan sonra forumdan alma taraftarıyım ben hep öyle yaptım.