Bence de uzun vadeli yatırım olarak tutmanız daha faydalı. Aynı şeyi altcoinlerde yapıyorum, bir çok altcoinde stoğum var. %50'lik artışta zengin olurum ya da çocuğuma bırakırım

Ayrıca bitcoin önümüzde ki 3-4 yılda (kazma işleminin biteceğini/yavaşlayacağını varsayarak) şimdikine göre %200 daha artacak.