Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence koinim gibi bir yere yönlendirmeyin. Btc olmuş 5150 lira preev kuruna göre , koinime bakıyoruz 4780 TL.
Ben bu aradaki farkı komisyon aldıklarına inanıyorum. Yani onlar da başka piyasa da felan pahalıdan satıp.

Yüzde 0.03 komisyonun haricinde
hocam şimdi baktım da blockchain de 1332€ olan btc koinimde 4890 TL. koinimden satın almam daha mantıklı değil mi?