btc şu an 1546$ bitstamp üzerinde,ve 200btc bi alış duvarı var,eğer 1600 seviyelerine kadar gelirse,2000$ a kadar çıkabilir,satış direnci kalmıyo çünkü,dünden beri 200 btc lik duvarlar 1 saat içinde eridi kaç kere,acayip bi alış isteği var talep çok fazla,ytd