450 500 Tlye kadar düştüğü dönende, herkes btcden kaçarken biz madenciliğe yatırım yapıyorduk. Be yazıkki elimize geçeni güncel kurdan hep bozduk, faturaları ödemek için.

Neyse ürettiklerimiz blockchain'e ve traderlere armağan olsun