• 31-10-2014, 15:14:18
    #64
    EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekledim hocam kabul etmenizi bekliyorum..
    O tür gelirler de bilgisayarınızdan kasmıyorsunuz, paket satın alıyorsunuz. O paketin günlük geliri o.
  • 31-10-2014, 15:30:35
    #65
    EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem güzel incelemeye giriştim biraz. Sisteme üye olarak programı indirdim ve çalıştırdım. Yaklaşık 3-4 dakikada €0,0014 kastı kendisi. Tabi MHS çok aşırı düşüktü. Sıradan bir leptopta kullandım çünkü.

    Tek anlamadığım mevzu şudur benim. Konuda verilen tabloyu keşfedemedim ben



    Bu tabloyu bana kim açıklıyabilir?

    Örneğin 5MHS için Günde 14.95€ gibi bir şey demiş.
    Tam anlayamadım bu mevzuyu. Tabi benim pc 0,200MHS ile kasıyordu. 1 MHS'ye bile ulaşmadı.

    Not: Sistemi çözme aşamasındayım. O yüzden açıklayıcı anlatan olursa çok sevinirim
    Emre bey, masaüstü bilgisayarla o kadar fazla mining gücü oluşturamazsınız.

    Bunun için sadece bu işi yapan özel devreler dizayn ediliyor son iki yıldır. Cointellect de bu devrelerle yapılmış makineleri kiralıyor.

    Gösterilen işlem gücüne sitede Contract manager altında yeni kontrat alarak ulaşabilirsiniz ancak.

    Bilgisayarda birşey çalıştırmanıza gerek yok.

    Program biraz bu işin demosu gibi. Günde 0.25 euro civarı bir gelir elde edebilirsiniz o da 7/24 %100 kapasitede çalışacak bir bilgisayarla. Programı çalıştıracaksanız bu elektrik faturanızı da arttıracaktır bunu da hesaba katın.

    Demo paket de bir işe yaramıyor ama madem onu söylediniz ondan örnek vereyim.

    10 günlüğüne 5 MHS'lik bir işlem gücü sahibi oluyorsunuz.

    5 MHS'lik makine günde 1.64 euro getiriyor. İlk 9 gün kendi masrafı, 10. günün parası size kar olarak kalıyor. Son sütunda gördüğünüz üzere kazancınız %9, hoş bankadaki faizden bu haliyle bile fazla.

    Paketleri aldıktan sonra paket ve kazanç işi otomatik, paketi al sonra git ne yapıyorsan normalde yap. kurması vs. gibi bir şey yok.

    Hosting paketi gibi düşün. Hosting alınca serveri sen kurmuyorsun. Ya da bir sorun olunca yine sen bakmıyorsun, onlar hallediyorlar herşeyi.
  • 31-10-2014, 17:23:16
    #66
    tolginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre bey, masaüstü bilgisayarla o kadar fazla mining gücü oluşturamazsınız.

    Bunun için sadece bu işi yapan özel devreler dizayn ediliyor son iki yıldır. Cointellect de bu devrelerle yapılmış makineleri kiralıyor.

    Gösterilen işlem gücüne sitede Contract manager altında yeni kontrat alarak ulaşabilirsiniz ancak.

    Bilgisayarda birşey çalıştırmanıza gerek yok.

    Program biraz bu işin demosu gibi. Günde 0.25 euro civarı bir gelir elde edebilirsiniz o da 7/24 %100 kapasitede çalışacak bir bilgisayarla. Programı çalıştıracaksanız bu elektrik faturanızı da arttıracaktır bunu da hesaba katın.

    Demo paket de bir işe yaramıyor ama madem onu söylediniz ondan örnek vereyim.

    10 günlüğüne 5 MHS'lik bir işlem gücü sahibi oluyorsunuz.

    5 MHS'lik makine günde 1.64 euro getiriyor. İlk 9 gün kendi masrafı, 10. günün parası size kar olarak kalıyor. Son sütunda gördüğünüz üzere kazancınız %9, hoş bankadaki faizden bu haliyle bile fazla.

    Paketleri aldıktan sonra paket ve kazanç işi otomatik, paketi al sonra git ne yapıyorsan normalde yap. kurması vs. gibi bir şey yok.

    Hosting paketi gibi düşün. Hosting alınca serveri sen kurmuyorsun. Ya da bir sorun olunca yine sen bakmıyorsun, onlar hallediyorlar herşeyi.
    5.000€'luk Paketi Aldık Diyelim. 51 Günde Bu Parayı Çıkarıyoruz. Zaten Bu paket 730günlük paket. Geri kalan tüm zamanlarda kalan para bizim cebimize.

    Lakin bu ne kadar güvenlikli?
    Yarın bir gün ya sistem kapanırsa?
    Bu kazandığımız günlük 97,22€ yarın bir gün azarlırsa?

    Eğer bu 5,000€'luk paket gerçekten 730gün bu şekilde ödeme yapacaksa o zaman ZENGİNİZ

    Çok mantıklı gelmedi bu sistem bana ya. 51Gün kazıyorsun aynı paranı alıyorsun. Geri kalan onca gün sana kalıyor. Bu şekilde 1 yıl boyunca geleni yatırırsan. Seneye günlük binler € kazanırsın o zaman. Biz neden çalışalım boş yere Oturdumuz yerden kazanalım.

    Bilmiyorum pek mantıklı gelmedi bana?
  • 31-10-2014, 18:48:00
    #67
    EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.000€'luk Paketi Aldık Diyelim. 51 Günde Bu Parayı Çıkarıyoruz. Zaten Bu paket 730günlük paket. Geri kalan tüm zamanlarda kalan para bizim cebimize.

    Lakin bu ne kadar güvenlikli?
    Yarın bir gün ya sistem kapanırsa?
    Bu kazandığımız günlük 97,22€ yarın bir gün azarlırsa?

    Eğer bu 5,000€'luk paket gerçekten 730gün bu şekilde ödeme yapacaksa o zaman ZENGİNİZ

    Çok mantıklı gelmedi bu sistem bana ya. 51Gün kazıyorsun aynı paranı alıyorsun. Geri kalan onca gün sana kalıyor. Bu şekilde 1 yıl boyunca geleni yatırırsan. Seneye günlük binler € kazanırsın o zaman. Biz neden çalışalım boş yere Oturdumuz yerden kazanalım.

    Bilmiyorum pek mantıklı gelmedi bana?


    ya zaten olay orada risk alıyorsunuz, sistem giderse para biter Sistem gitmezse para gelmeye devam eder. Ben pilot aldım 55 gün sonra amorti olucak, eğer olmazsa para gidicek
  • 31-10-2014, 23:55:51
    #68
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya zaten olay orada risk alıyorsunuz, sistem giderse para biter Sistem gitmezse para gelmeye devam eder. Ben pilot aldım 55 gün sonra amorti olucak, eğer olmazsa para gidicek
    O zaman hayatınızı etkilemeyecek rakamlarla sisteme dahil olacaksınız

    Atıyorum benim köşedek 3Bin TL param var. Bu para hayatımda önemli bir nokta yer etmiyorsa basıcam parayı yok sayacağım. Olurda bu paradan 10Bin TL gelirsede kar deyip cebime koyacağım. Gelmezsede zaten öyle bir para yoktu diyeceğiz.

    Zaten bu iş ticaret hocam. Her sektörde batmakta, çıkmakta var.

    Lakin bu firmayı uzun süredir takip edenler varsa gidişhatı hakkında bir şeyler söylenebilir. Sonuçta bu firma sadece tek coin sistemine dahil bir firma değil. Hep en iyi kazanç sağlayan COİNE yöneliyorlar. O yüzden bu firmanın batma olasılığı diğerlerine göre çok daha düşük gibi gözüküyor. Anladığım bu doğruysa tabi?
  • 02-11-2014, 14:09:36
    #69
    Ben eylül başından beri takip ediyorum. İlk üyelerdenim diyebilirim. Şirketi ve nasıl çalıştıklarını inceledim.

    O günden bugüne kadar yapılan bütün açıklamalar, yatırımlar sonucu aldığım izlenim yaptıkları işin sürdürülebilir olduğu yönünde. Zaten diğer firmalardan farklı olarak DOGECOIN kazıyorlar ki o da diğer coinlere göre deflasyonist değil.

    Yani piyasaya sürülecek bitcoin miktarı zamanla azalıyor, bu da zorluğun artması ve daha az kazma anlamına gelirken, Dogecoin'de sürekli olarak piyasaya doge arzı yapılacak.
  • 02-11-2014, 15:49:35
    #70
    tolginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eylül başından beri takip ediyorum. İlk üyelerdenim diyebilirim. Şirketi ve nasıl çalıştıklarını inceledim.

    O günden bugüne kadar yapılan bütün açıklamalar, yatırımlar sonucu aldığım izlenim yaptıkları işin sürdürülebilir olduğu yönünde. Zaten diğer firmalardan farklı olarak DOGECOIN kazıyorlar ki o da diğer coinlere göre deflasyonist değil.

    Yani piyasaya sürülecek bitcoin miktarı zamanla azalıyor, bu da zorluğun artması ve daha az kazma anlamına gelirken, Dogecoin'de sürekli olarak piyasaya doge arzı yapılacak.
    Eline sağlık kardeşim güzel yazmışsın. Merak ettiğim hatta, R10 üyelerinin bu sektöre gireceklerininde merak ettiği bir nokta vardır. Buda firma üzerinden bugüne kadar güzel kazançlar yapıp yapmadığı.

    Konu üzerinde kazanılan ve alınan paralara örnekler verilmemiş. Bir arkadaş en düşük paketi almış ve ödemesinide almış. Lakin bu durum yüksek paketlerdede geçerli mi? 600€'luk paket alıpta karşılığını alan arkadaşlar var mı? Bu konuda'da net bir şey olursa kişiler için bu firmayla çalışmak daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.
  • 03-11-2014, 09:31:34
    #71
    Ödemelerde sıkıntı yok .
    son ödemeden sonra ben 1600€ 'luk bir yatırım daha yaptım.
    Destek için skype ekleyebilirsiniz: serhatozer07

    en son aldığım ödeme :



    KAYIT için : http://cointellect.com/?code=12908d0c
  • 03-11-2014, 16:34:24
    #72
    westmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemelerde sıkıntı yok .
    son ödemeden sonra ben 1600€ 'luk bir yatırım daha yaptım.
    Destek için skype ekleyebilirsiniz: serhatozer07

    en son aldığım ödeme :



    KAYIT için : http://cointellect.com/?code=12908d0c
    Selamlar

    Ödeme kaç günde hesabınıza geldi?