ya zaten olay orada risk alıyorsunuz, sistem giderse para biter

Sistem gitmezse para gelmeye devam eder. Ben pilot aldım 55 gün sonra amorti olucak, eğer olmazsa para gidicek
O zaman hayatınızı etkilemeyecek rakamlarla sisteme dahil olacaksınız
Atıyorum benim köşedek 3Bin TL param var. Bu para hayatımda önemli bir nokta yer etmiyorsa basıcam parayı yok sayacağım. Olurda bu paradan 10Bin TL gelirsede kar deyip cebime koyacağım. Gelmezsede zaten öyle bir para yoktu diyeceğiz.
Zaten bu iş ticaret hocam. Her sektörde batmakta, çıkmakta var.
Lakin bu firmayı uzun süredir takip edenler varsa gidişhatı hakkında bir şeyler söylenebilir. Sonuçta bu firma sadece tek coin sistemine dahil bir firma değil. Hep en iyi kazanç sağlayan COİNE yöneliyorlar. O yüzden bu firmanın batma olasılığı diğerlerine göre çok daha düşük gibi gözüküyor. Anladığım bu doğruysa tabi?