Ben eylül başından beri takip ediyorum. İlk üyelerdenim diyebilirim. Şirketi ve nasıl çalıştıklarını inceledim.
O günden bugüne kadar yapılan bütün açıklamalar, yatırımlar sonucu aldığım izlenim yaptıkları işin sürdürülebilir olduğu yönünde. Zaten diğer firmalardan farklı olarak DOGECOIN kazıyorlar ki o da diğer coinlere göre deflasyonist değil.
Yani piyasaya sürülecek bitcoin miktarı zamanla azalıyor, bu da zorluğun artması ve daha az kazma anlamına gelirken, Dogecoin'de sürekli olarak piyasaya doge arzı yapılacak.