5.000'luk Paketi Aldık Diyelim. 51 Günde Bu Parayı Çıkarıyoruz. Zaten Bu paket 730günlük paket. Geri kalan tüm zamanlarda kalan para bizim cebimize.
Lakin bu ne kadar güvenlikli?
Yarın bir gün ya sistem kapanırsa?
Bu kazandığımız günlük 97,22 yarın bir gün azarlırsa?
Eğer bu 5,000'luk paket gerçekten 730gün bu şekilde ödeme yapacaksa o zaman ZENGİNİZ
Çok mantıklı gelmedi bu sistem bana ya. 51Gün kazıyorsun aynı paranı alıyorsun. Geri kalan onca gün sana kalıyor. Bu şekilde 1 yıl boyunca geleni yatırırsan. Seneye günlük binler kazanırsın o zaman. Biz neden çalışalım boş yere

Oturdumuz yerden kazanalım.
Bilmiyorum pek mantıklı gelmedi bana?
ya zaten olay orada risk alıyorsunuz, sistem giderse para biter

Sistem gitmezse para gelmeye devam eder. Ben pilot aldım 55 gün sonra amorti olucak, eğer olmazsa para gidicek