• 02-12-2013, 22:19:06
    #64
    Üyeliği durduruldu
    O değil ama ben uzun süre hisse.net forumda takıldım. Ciddi ciddi forumda birlik olarak ya da bazı spekler içerde gazlayarak IMKB 100 dışındaki hisseleri hoplatıp zıplatabiliyordu.



    İnsan gerçekten hayret ediyor


    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'dakiler butun BTClerini satsa fiyat milyonda bir duser mi dersin?
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dalgalanma yapacak kadar kimin elinde bitcoin var ?
  • 02-12-2013, 22:24:16
    #65
    Tekrar yükselişe geçecektir arkadaşlar telaşa gerek yok, telaş yapan arkadaşlar bizide zora sokuyor sakin olun, elinizdekileri tutun satış yapmayın
  • 02-12-2013, 22:44:56
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Bitcoin almayı düşünüyorum da istedigim an btc-e den veya btcturkten anında tl ye çevirebiliyor muyum acaba ???
  • 02-12-2013, 22:48:10
    #67
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dalgalanma yapacak kadar kimin elinde bitcoin var ?
    r10dakilerde olmadigi kesin. ben de farkli bir sey yazmadim zaten.

    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil ama ben uzun süre hisse.net forumda takıldım. Ciddi ciddi forumda birlik olarak ya da bazı spekler içerde gazlayarak IMKB 100 dışındaki hisseleri hoplatıp zıplatabiliyordu.



    İnsan gerçekten hayret ediyor
    o islem bazli manipulasyona girer ve suctur. bir de tabii bistteki sig bir hisse ile btc nin derinligi/manipule edilebilirligi kiyaslanamaz.
  • 03-12-2013, 01:09:03
    #68
    Bu konuyu görünce 13 ekimde 17$ a almış olduğum 0,1 bitcoin almış olduğumu hatırladım. Sattım 227 TL yaptı
  • 06-12-2013, 21:55:37
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Beyler birisi beni aydınlatsın ,

    bende bakıyorum btcturk te , aşağı yukarı oynama oluyor ama , siz asıl nereden takip ediyorsunuz işi çıkışları ? bugun 1700 e indi diyen gördüm , ben niye 1900 den aldım o zaman ? nerede inip çıkıyor ? btc-e den takip ediyorsak , btcturk te rakamlar değişmemiş ise ne yapacağız ?

    Bir soru daha sormak istiyorum biraz yeniyim , örneğin 1800 iken aldım , 2500 oldu , hemen o anda btcturk te çekme talimatı versem , 10 dk sonra 1800 e düşse , ben 2500 den mi bozdurmuş olacağım ? birisi beni aydınlatmak ?
  • 06-12-2013, 22:13:29
    #70
    bu btc 2 gündür bi 800e düşüyo sonra 1000e çıkıyo 800e düştüğünde alıp 1000 olunca satmak gibi bir sektör yaratacak adamlar bu gidişle hergün aynı nane hep böyle gideceğini bilsem
  • 06-12-2013, 22:15:55
    #71
    1 hack olayı daha olsa Resmen piyasası alt üst olur bu işin çok riskli bir iş borsaya girerken forex e girerken 2 kere düşünür insan buna girerken 5 kere filan düşünmek lazım riski çok
  • 06-12-2013, 22:18:09
    #72
    Şuanda Çakılmayı bekliyor BTC sonra kendisini toparlayacak yatırım yapacaklar dikkat etsinler çin kendini toparlamaya başlayacaktır.

    http://www.marketoracle.co.uk/Article43420.html

    yukarıdan detaylara bakabilirsiniz bunun dışında

    http://bitcoinity.org/markets

    850 ve 800 dolar arasında seyrediyor biraz böyle devam eder