BTC Bizi Mahvetti
109
●13.203
- 06-12-2013, 22:40:29Üyeliği durdurulduArkadaşlar birisi yukarıda yazdıgım soruma cevap verirse cok memnun olacağım ? btcturk te örneğin 1500 e düştüğü anda alsak , 5 dakika sonra 2000 e çıksa , hemen çekme işleminde bulunsam , 5 dakika sonra tekrar 1500 e düşse , ben 2000 den mi bozdurmuş olurum ?
- 06-12-2013, 22:45:03o anlık kurdan çekim işlemi yapıyorsunuz değişimler etkilemezcaglar123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 ken satarsanız 2000 den yatar olay bu alırken de aynısı işliyor - 06-12-2013, 23:04:21Burada tavsiyem şudur ki fiyat düştüğünde eldeki malzeme satılmaz aksine istetme olarak ayırdığınız parayada düştüğü yerden malzeme alacaksınız ki zararınızı kurtarın. 2500 den aldınız malzeme 1500 e düştü 1500 den bir daha alacaksınız.
İşte burada önemli olan varınızı yoğunuzu aynı anda yatırmamak bu tür durumlarda zararı aza indirgemek için elinizin altında nakit bulunacak.
Zamanında 1 haftada 1 araba parasını böyle kazandım ben.
- 06-12-2013, 23:50:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu seviyelerden asla ve asla işlem yapmayın, düşerse nerede duracağı hiç belli olmaz, yukarıdan alım yaptıysanız bekleyin ve ekstra pozisyon açmayın. Biri isterse bunu 200 dolara kadar basar öyle baka kalırsınız..... kazanan kazanmış artık bu seviyelerden adamlar mal çıkma derdinde bir aşağı bir yukarı.... Olan yine küçüklere olacak ne yazıkki.... bu seviyeden bitscoin alacağına ons altın al forexden daha iyi 1080$ seviyelerinden.... hiç değilse reel birşey...
Piyasaya yeni girecek varsa kesinlikle girmesin... içinde olanlar varsada eksrta poziyon açmadan olanları izlesinler, düşerken sürekli alırsanız 10 kat artmış bir piyasada zararınız çok buyuk olur...
Para piyasası şöyle işler herkes alırken sat
herkes satarken al, şuan herkes satmıyor dikkat edin... - 06-12-2013, 23:54:45Oyle yapsin da 1000 tl ye dussun zarar + zarar etsin sonta aglasin. Bu sekilde yapacagina git black jack oyna sansin %50 hic olmazsa. ya herro ya merro yaparsin.Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eger cok calkantili bir donem varsa o donemde 2 turlu risk alirsin, ya elindekini satarsin ya da elinde tutarsin tekrar artmasini beklersin. Daha da dusecek bana kalirsa. Avrupa ulkeleri tek tek yasak koyuyor, Fransa ile basladi bu olay. - 07-12-2013, 00:07:33Benim tavsiyem yasal bir borsa işinde çalışacak olanlar içindir. Bu bitcoin daha yasal olarak kabul edilmemiş bir çalışma neticede ne kadar güvenilir orası tartışılır.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha ben girermiyim asla girmem bu bitcoin işine. Parası çok olan girer o onun sorunudur. Adamlar yarın kapattık deseler kim ne hak iddia edebilecek acaba burada?
Yada çöktük, hacklendik vs. vs. seçenekler çok çıkar bu şekilde. - 07-12-2013, 00:21:14Üyeliği durduruldu1 hafta girdim bu işlere. 500 TL ile. ilk gün 500 TL oldu 1135 TL. yani iyi kazandım. ama çekmedim. ikinci gün 500 TL daha yatırdım.
bugün param 1016 TL. yani durdukça eridi. Bu işler biraz da şans ve kanaatkarlık işi.
ben 635 TL net karı beğenmediğim için bugn 16 TL kar var
1000 TL sermayemi çekip coin işini bırakıyorum. iş değil kısacası. - 07-12-2013, 02:35:44Borsada böyle işte vatandaşı soymak için hisse fiyatı sessiz sakin yükseltilip sonra hisse haberleri piyasaya aktarılır bunu gören küçük yatırımcıya kağıtlar kilitlenir tabiri caizse.. 2 liralık hisse 10 liraya kakalanır..
Buda böyle bir şey belki ilerde kullanılır lazım olur ama bitcoin 0.04 dolardan 1200 dolara gelmiş vatandaşın yeni haberi oldu bitcoin diye bir olaydan.
Buralardan almak akıl karı iş değil. Piyasada heryerde bitcoin haberi var atı alan üsküdarı geçmiş bundan sonra sadece çok düşerse belki uzun vade yatırım yapılabilir bence.. 1000 dolar üstü bitcoin alanların akşam uykusu kaçar eğer çok zengin değillerse... - 07-12-2013, 02:39:50Üyeliği durdurulduYılbaşından bu yana defalarca katlanmış , temmuzdan bu yana 100$ dan 1.000$ a gelmiş , daha dün rastladım bu bitconin denen şeye , e hal böyleyken atayım 300-500 TL dedim , nede olsa hep katlanmış. 3-5 ay once yatırsaymısım kat kat fazla param olacakmıs. Benmi şanssızım arkadaş ?