Yılbaşından bu yana defalarca katlanmış , temmuzdan bu yana 100$ dan 1.000$ a gelmiş , daha dün rastladım bu bitconin denen şeye , e hal böyleyken atayım 300-500 TL dedim , nede olsa hep katlanmış. 3-5 ay once yatırsaymısım kat kat fazla param olacakmıs. Benmi şanssızım arkadaş ?