Beyler birisi beni aydınlatsın ,

bende bakıyorum btcturk te , aşağı yukarı oynama oluyor ama , siz asıl nereden takip ediyorsunuz işi çıkışları ? bugun 1700 e indi diyen gördüm , ben niye 1900 den aldım o zaman ? nerede inip çıkıyor ? btc-e den takip ediyorsak , btcturk te rakamlar değişmemiş ise ne yapacağız ?

Bir soru daha sormak istiyorum biraz yeniyim , örneğin 1800 iken aldım , 2500 oldu , hemen o anda btcturk te çekme talimatı versem , 10 dk sonra 1800 e düşse , ben 2500 den mi bozdurmuş olacağım ? birisi beni aydınlatmak ?