bu btc 2 gündür bi 800e düşüyo sonra 1000e çıkıyo 800e düştüğünde alıp 1000 olunca satmak gibi bir sektör yaratacak adamlar bu gidişle hergün aynı nane hep böyle gideceğini bilsem