dalgalanma yapacak kadar kimin elinde bitcoin var ?
r10dakilerde olmadigi kesin. ben de farkli bir sey yazmadim zaten.
O değil ama ben uzun süre hisse.net forumda takıldım. Ciddi ciddi forumda birlik olarak ya da bazı spekler içerde gazlayarak IMKB 100 dışındaki hisseleri hoplatıp zıplatabiliyordu.
İnsan gerçekten hayret ediyor
o islem bazli manipulasyona girer ve suctur. bir de tabii bistteki sig bir hisse ile btc nin derinligi/manipule edilebilirligi kiyaslanamaz.