O değil ama ben uzun süre hisse.net forumda takıldım. Ciddi ciddi forumda birlik olarak ya da bazı spekler içerde gazlayarak IMKB 100 dışındaki hisseleri hoplatıp zıplatabiliyordu.
İnsan gerçekten hayret ediyor
R10'dakiler butun BTClerini satsa fiyat milyonda bir duser mi dersin?
dalgalanma yapacak kadar kimin elinde bitcoin var ?