O değil ama ben uzun süre hisse.net forumda takıldım. Ciddi ciddi forumda birlik olarak ya da bazı spekler içerde gazlayarak IMKB 100 dışındaki hisseleri hoplatıp zıplatabiliyordu.



İnsan gerçekten hayret ediyor


mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dakiler butun BTClerini satsa fiyat milyonda bir duser mi dersin?
kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dalgalanma yapacak kadar kimin elinde bitcoin var ?